Niniejszy sklep internetowy, dzia³aj±cy pod adresem www.litel.com.pl, zwany dalej: „Naszym Sklepem”, prowadzony jest przez: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Handlowe „LITEL” z siedzib± w Gdañsku przy ul. Ks. Robaka 67/1, wpisane do Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej pod numerem: 112038, posiadaj±ce NIP nr: PL5831668559 oraz Regon nr: 192830356, zwane dalej: „W³a¶cicielem Sklepu”. Pe³ne dane W³a¶ciciela dostêpne s± w zak³adce „O Sklepie”.
Rejestracja i sprzeda¿
W Naszym Sklepie mog± dokonywaæ zakupów jedynie podmioty gospodarcze oraz osoby fizyczne prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz±. Prezentowana oferta skierowana jest wy³±cznie do przedsiêbiorców w rozumieniu art. 43(1) k.c. i nie jest przeznaczona dla konsumentów w rozumieniu art. 22(1) k.c. i podmiotów wskazanych w art. 385(5) k.c. Aby móc dokonaæ zakupów w naszym sklepie, nale¿y utworzyæ konto Kontrahenta. Po dokonaniu rejestracji, rejestruj±cy zwany dalej „Kontrahentem” zostanie o tym fakcie niezw³ocznie powiadomiony mailem zwrotnym przez administratora niniejszego Sklepu. Dodatkowo ka¿dy nowo za³o¿ony profil Kontrahenta zostanie zweryfikowany w ci±gu 24h w oparciu o rejestry CEDiG lub KRS. W wypadku stwierdzenia zarejestrowania konta na osobê indywidualn±, b±d¼ na fikcyjne dane, konto takie zostanie natychmiast usuniête z systemu.
Obowi±zek informacyjny i ochrona danych osobowych zgodne z RODO
W zwi±zku ze zmian± przepisów dotycz±cych ochrony danych osobowych i rozpoczêciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) "RODO" informujemy, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych Kontrahentów litel.com.pl jest Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Handlowe Litel z siedzib± w Gdañsku, przy ul. Ks. Robaka 67/1, wpisane do Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej pod numerem: 112038, posiadaj±ce NIP nr: PL5831668559 oraz Regon nr: 192830356(zwane dalej „Przedsiêbiorstwem”). 2. Przedsiêbiorstwo przetwarza jedynie dane podmiotów gospodarczych i osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±. Sklep Przedsiêbiorstwa nie dopuszcza rejestracji danych osób fizycznych nie prowadz±cych dzia³alno¶ci gospodarczej. Formularz rejestracyjny Kontrahenta zawiera jedynie dane adresowe podmiotów gospodarczych na które sk³adaj± siê:
pe³na nazwa podmiotu zgodna z z KRS lub ewidencj± CEIDG
NIP podmiotu
adres dzia³alno¶ci
telefon firmowy
mail firmowy
3. Przedsiêbiorstwo przetwarza dane osobowe w celach:
¶wiadczenia us³ugi prowadzenia konta Kontrahenta w sklepie litel.com.pl. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
sprzeda¿y produktów oferowanych przez Przedsiêbiorstwo - podstaw± prawn± przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
marketingowych – podstaw± prawn± przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Przedsiêbiorstwa – marketing w³asnych produktów i us³ug (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeñ - podstaw± prawn± przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Przedsiêbiorstwo – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
wysy³ki informacji handlowych drog± elektroniczn± - wy³±cznie w przypadku wyra¿enia zgody przez U¿ytkownika. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
4. Dane podane w formularzu rejestracyjnym przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny dla wykonania umowy, a po tym okresie przez czas wymagany przez przepisy prawa dotycz±ce archiwizacji dokumentów, a po tym okresie do czasu cofniêcia udzielonej zgody. 5. Odbiorcami danych osobowych bêd±:
podmioty dostarczaj±ce i wspieraj±ce systemy teleinformatyczne Przedsiêbiorstwa w celu obs³ugi Sklepu litel.com.pl
podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi dostawy produktów
zewnêtrzne firmy windykacyjne w wypadku przekroczenia umówionego terminu p³atno¶ci przez Kontrahenta
6. Ka¿demu Kontrahentowi, w zakresie wynikaj±cym z przepisów prawa, przys³uguje prawo do dostêpu do swoich danych oraz ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a tak¿e prawo cofniêcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofniêcie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem. 7. W przypadku w±tpliwo¶ci zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych ka¿dy Kontrahent mo¿e zwróciæ siê do Przedsiêbiorstwa z pro¶b± o udzielenie informacji. Niezale¿nie od powy¿szego ka¿demu przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Ceny
Ceny podawane w Naszym Sklepie mog± byæ wyra¿one w PLN oraz w EUR lub USD zarówno netto jak brutto. O sposobie prezentacji cen decyduje Kontrahent. Ceny podane w Naszym Sklepie nie stanowi± oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Wiêcej mo¿na przeczytaæ w zak³adce „Ceny”.
Sk³adanie zamówieñ
Dostêpne metody sk³adania zamówieñ u W³a¶ciciela Sklepu:
poprzez niniejszy Nasz Sklep zgodnie z procedur± sk³adania zamówienia
poczt± elektroniczn± na adres: sklep@litel.com.pl lub litel@litel.com.pl
telefonicznie pod numerami: +58 303 18 16 lub +500 225 445
faksem pod numerem: +58 303 18 16
poprzez komunikator skype: pph_litel1, pph_litel2 lub pph_litel5
Wysy³ka za granicê mo¿liwa jest jedynie po wcze¶niejszym uzgodnieniu mailem lub telefonicznie. Koszt wysy³ki takiego zamówienia ustalany jest indywidualnie.
Za po¶rednictwem Naszego Sklepu, Kontrahenci mog± sk³adaæ zamówienia dotycz±ce towarów dostêpnych w sklepie internetowych i zawieraæ umowy sprzeda¿y towarów na odleg³o¶æ, a tak¿e uzyskiwaæ informacje o towarach i us³ugach dostêpnych w naszym sklepie. Wszelkie informacje dotycz±ce towarów, w tym w szczególno¶ci karty katalogowe, opisy, zdjêcia i inne informacje zawarte w Naszym Sklepie kierowane do Kontrahentów i potencjalnych odbiorców nie stanowi± oferty w rozumieniu przepisów prawa, a s± wy³±cznie zaproszeniem do zawarcia umowy.
Z³o¿enie zamówienia w Naszym Sklepie nie jest równoznaczne z jego przyjêciem.
Zawarcie umowy sprzeda¿y za po¶rednictwem Naszego Sklepu nastêpuje z chwil± udzielenia informacji przez W³a¶ciciela Sklepu o przyjêciu zamówienia i potwierdzeniu dostêpno¶ci pe³nych ilo¶ci zamawianych produktów. O ewentualnych rozbie¿no¶ciach Kontrahent zostanie niezw³ocznie poinformowany przed realizacj± zamówienia. Kontrahentowi przys³uguje w tym momencie prawo do modyfikacji b±d¼ odst±pienia od umowy.
Zamówienia s± odbierane od nas raz dziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach:
wysy³ka kurierska ok. godz. 14:30
wysy³ka paczkomatowa ok. godz. 15:00
Wiêcej na temat sposobów dostarczania towaru mo¿na przeczytaæ w zak³adce „Wysy³ka”.
Z³o¿enie zamówienia jest równoznaczne z akceptacj± przez Kontrahenta niniejszego Regulaminu.
Sposoby p³atno¶ci
Dostêpne sposoby p³atno¶ci:
gotówka - przy odbiorze w³asnym towaru w siedzibie W³a¶ciciela Sklepu
przedp³ata (przelew) - zamówienie zostanie zrealizowane, po wp³yniêciu wp³aty na konto bankowe W³a¶ciciela Sklepu. Przelewu prosimy dokonaæ w oparciu o otrzymany uprzednio scan faktury, na przelewie podaj±c jej nr – u³atwi to identyfikacjê zamówienia
przelew z odroczonym terminem p³atno¶ci - dostêpny tylko dla sta³ych i zweryfikowanych Kontrahentów (ustalany indywidualnie)
za pobraniem – p³atne gotówk± u kuriera w momencie odbioru przesy³ki (tylko dla zweryfikowanych Kontrahentów). Z przyczyn le¿±cych po stronie przewo¼nika maksymalna kwota pobrania (zap³aty gotówkowej) wynosi 5000 PLN.
Gwarancja
Oferowany przez Nasz Sklep towar jest objêty 12-to miesiêczna gwarancj± liczon± od momentu otrzymania go przez Kontrahenta.
Gwarancja na sprzedany towar nie wy³±cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieñ Kontrahenta wynikaj±cych z niezgodno¶ci towaru z umow±.
Gwarancja nie obejmuje:
uszkodzeñ mechanicznych towarów
uszkodzeñ wynikaj±cych z eksploatacji niezgodnej z warunkami podanymi w instrukcji obs³ugi lub niew³a¶ciwego konserwowania
towarów posiadaj±cych naruszon± plombê gwarancyjn± a tak¿e nosz±cych ¶lady przeróbek, zmian lub napraw.
Reklamacje
Reklamacje dotycz±ce ewentualnych braków b±d¼ niezgodno¶ci otrzymanego towaru nale¿y sk³adaæ telefonicznie, mailowo lub faksem w ci±gu 24h od otrzymania towaru.
Towary, które zosta³y wys³ane do Kontrahenta niezgodnie z dokumentem sprzeda¿y na skutek pomy³ki magazynowej lub ich specyfikacja jest niezgodna z opisem na naszej stronie internetowej, mo¿e on odes³aæ na koszt W³a¶ciciela Sklepu tylko po wcze¶niejszym ustaleniu formy przesy³ki. W pozosta³ych wypadkach Kontrahent dostarcza reklamowany produkt do siedziby W³a¶ciciela Sklepu na koszt w³asny i na w³asne ryzyko - nie przyjmujemy ¿adnych przesy³ek za pobraniem.
Reklamowany towar powinien zostaæ przys³any kompletny wraz z dostarczonymi akcesoriami. Powinien on zawieraæ oryginalne opakowanie umo¿liwiaj±ce bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Do towaru nale¿y do³±czyæ jak najbardziej szczegó³owy opis wystêpuj±cych wad lub niezgodno¶ci wraz z informacj± w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodno¶æ wystêpuj±. Towar posiadaj±cy gwarancjê producenta powinien byæ serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. Do reklamowanego towaru nale¿y do³±czyæ dokument gwarancyjny (je¶li by³ wydany).
Podstawowy termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
Reklamacje uznane za zasadne s± odsy³ane Kontrahentowi na koszt W³a¶ciciela Sklepu.
W przypadku ustalenia, ¿e zg³oszenie reklamacyjne jest nieuzasadnione, ze wzglêdu na brak objawów uzasadniaj±cych reklamacjê towar zostanie odes³any Kontrahentowi jego na koszt.
Je¿eli w terminie trzech miesiêcy od daty rozpatrzenia reklamacji Kontrahent nie odbierze produktu, W³a¶ciciel Sklepu ma prawo dokonaæ likwidacji produktu bez obowi±zku zap³aty na rzecz Kontrahenta jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytu³u.
Uznaj±c zg³oszenie reklamacyjne za zasadne, W³a¶ciciel Sklepu mo¿e:
dokonaæ naprawy wadliwego produktu
dokonaæ wymiany produktu na taki sam lub podobny o nie gorszych parametrach technicznych i czasie eksploatacji
dokonaæ zwrotu zap³aconej ceny w terminie 7 dni od momentu ustalenia, ¿e niemo¿liwe jest za³atwienie reklamacji w sposób okre¶lony w punktach 1 lub 2.
O sposobie za³atwienia reklamacji decyduje W³a¶ciciel Sklepu.
W³a¶ciciel Sklepu zastrzega sobie prawo wyd³u¿enia terminu obs³ugi reklamacji, je¶li z przyczyn od niego niezale¿nych, zachowanie terminu podstawowego jest niemo¿liwe.
W przypadku dokonywania naprawy towaru, termin gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas, w ci±gu którego Kontrahent nie móg³ dysponowaæ towarem.
Termin gwarancji biegnie na nowo gdy towar zosta³ wymieniony na nowy wolny od wad.