FAQ - najczęściej zadawane pytania |
 |
 |
Prowadzę działalność gospodarczą. Czy muszę się rejestrować w sklepie ?
Rejestracja niezbędna do wystawienia faktury. Dzięki rejestracji otrzymujesz dostęp do lepszych cen i stałych rabatów, które są ustalane indywidualnie.
Interesuje mnie oferta hurtowa
Prosimy o kontakt mailowy lub tefefoniczny. W przypadku kontaktu mailowego prosimy o podanie pełnych danych rejestrowych firmy wraz z NIP-em, a także informacji o charakterze działalności (branży) oraz asortymentów, które Państwa interesują.
Nie mogę przeprowadzić do końca rejestracji
Najczęściej powodem jest pozostawienie pustego któregoś obowiązkowego pola - prosimy o upewnienie się, że nic nie zostało pominięte.
Nie mogę się zalogować
Proszę spróbować opcji: "Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj.". Opcja ta jest widoczna w polu logowania. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami.
Czy jest u was minimum logistyczne?
Nie, realizujemy wszystkie zamówienia. Im większa kwota zamówienia, tym mniejszy koszt wysyłki (albo darmowy) - patrz pytanie poniżej.
Czy oferujecie darmowe wysyłki?
Tak, oferujemy przy zamówieniach powyżej określonej kwoty. Kwota ta jest różna dla każdej wybranej metody dostawy. Pełną informację o wysyłkach znajdziesz "tutaj".
Czy mogę zamówić wysyłkę na adres inny niż mój główny adres prowadzenia działalności?
Tak. Wysyłamy w dowolne miejsce w Polsce - możesz każdorazowo zmienić adres dostawy. Do swojego konta możesz dopisać aż do 7 różnych adresów wysyłki i wybrać każdorazowo odpowiedni.
Zrobiłem zamówienie i nie mam żadnego potwierdzenia - co mam zrobić?
Po złożeniu przez Ciebie zamówienia, aplikacja sklepu od razu wysyła automatycznie maila z potwierdzeniem zamówienia na adres podany podczas rejestracji. Zazwyczaj takimail przychodzi w ciągu kilku minut od zakończenia procesu zamówienia. W treści maila jest numer zamówienia oraz jego treść, dane odbiorcy i adres wysyłki. Jeśli takiego maila nie otrzymałeś - sprawdź dokładnie folder spam w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Czasem zdarza się, że zamówienie "nie przejdzie" przez system, bądź przejdzie z opóźnieniem. Znacznie częściej przyczyną braku potwierdzenia złożenia zamówienia jest jednak błędny adres e-mailowy wpisany w czasie wypełniania formularza dostawy.
Nie wiem, gdzie znajduje się moja paczka
Informacje o możliwościach śledzenia przesyłek, podane są na stronie "wysyłka".
|
 |
 |
baterie alkaliczne,baterie litowe,akumulatorki AAA,taxon,baterie energizer lr6,lr03,c,d,aa,aaa,lr14,lr20,hurtownia baterii,baterie cynkowo-weglowe,akumulatorki AAA,baterie duracell mn21,akumulatorki eneloop,hurtownia baterii,akumulatorki panasonic,latarki diodowe,baterie maxell,baterie hurt,latarki hurt,baterie cr2032,CR2025,CR2016,CR1620,CR1616,CR1216,CR1220,MN27,A23,CR123A,CR2,SR626SW,377,SR621SW,baterie philips,vinnic,litel,bto,importer baterii,baterie srebrowe,baterie zegarkowe,baterie gp,akumulatorki do telefonów bezprzewodowych,baterie do pilotów,baterie do glukometrów,MP3 |
| |